Te doen

Ontmoet digitaal kunstenaar Geert Mul*

*Zondag 9 juni 2024

Zondag 9 juni geeft digitaal kunstenaar Geert Mul om 13.00 uur een persoonlijke rondleiding door zijn video-installatie  ‘Reflecties in de natuur (Queries in Algorithmic Landscapes)’, een betoverend mooie en immersieve installatie op de zolder van het museum. En om 14.00 uur geeft hij een korte lezing over zijn oeuvre!

Mul is al 25 jaar een pionier op het gebied van digitale kunst en de poëtische verkenning op het snijvlak van kunst en technologie. Hij wil de kijker bewust maken over hoe technologie, zoals digitalisering en AI, onze relatie met de natuur beïnvloedt.

Belangrijk om te weten
Je kunt kiezen uit twee verschillende activiteiten:

• 13.00 – 13.45 uur: Geert Mul geeft een rondleiding door zijn video-installatie. Aanmelden kan hier.
  • 14.00 – 14.45 uur: Geert Mul geeft een korte lezing over zijn oeuvre. Aanmelden kan hier.

Dit wil je weten

• Datum: zondag 9 juni, 13.00 – 15.00 uur
  • Locatie: Stedelijk Museum Schiedam, Hoogstraat 112, 3111 HL Schiedam

Beeld Header: zaaloverzicht Reflecties in de natuur (Queries in Algorithmic Landscapes). Foto: Aad Hoogendoorn