Te doen

Workshop Woordkunst met Sarah-Lee*

*Woensdag 1 mei in het Inloop Atelier.

*Let op: deze workshop is vooralsnog geannuleerd.

Woorden zijn overal om ons heen. Je ziet ze in boeken, op het nieuws, in TikTok filmpjes of op bordjes op straat. Maar wat kun je nog meer met woorden? En hoe maak je er kunst van? Dat ga je ontdekken tijdens de workshop ‘Woordkunst’ van woordkunstenaar Sarah-Lee Sheotahul!

Je leert wat het betekent om een woordkunstenaar te zijn en hoe je er zelf een wordt. Samen met Sarah-Lee ga je kijken naar dichters en rappers. Wat vind je daarvan? Welke woorden vind je cool en hoe zou je die willen gebruiken? Zo ga je jouw eigen verhaal op papier zetten.

Voel jij je meer een dichter of een rapper? Het kan allemaal, want het is allemaal woordkunst.

Over Sarah-Lee
Sarah-Lee Sheotahul maakte in 2023 haar debuut. Ze ging toen viral met het lied ‘Bims’, een ode aan de Bijlmer in Amsterdam. Sinds die tijd is zij betrokken geweest bij verschillende maatschappelijke projecten. Sarah-Lee was in 2023 ook betrokken bij de tentoonstelling Hend’i Mundu. Mens van de aarde in Stedelijk Museum Schiedam.

Dit wil je weten:

• Woensdag 1 mei 2024, 14.00 tot 16.00 uur